Tallers Voluntariat - primer trimestre 2012

Sense respostes
Anónimo
Tallers Voluntariat - primer trimestre 2012

 

Aquest primer trimestre de 2012 l’AtRC ha realitzat dos tallers dedicats al voluntariat. 

Taller Correcció Postural
El primer, de Correcció Postural,  va tenir lloc el dia 28 de gener,  i es va tractar un dels principals problemes que afecten, no solament als voluntaris, sinó a tothom en general: el desequilibri corporal.

Els voluntaris tenen que mantenir, de vegades, postures forçades, ja que s’han d’adaptar per fer la teràpia a pacients, sovint enllitats o en cadires de rodes. Tanmateix el treball diari fa que descompensem el nostre cos, de forma conscient o inconscient.

Jordi Vizcaino ens va ensenyar uns quants exercicis per reequilibrar-nos.


Podeu veure algunes  FOTOS més del Taller en aquest LINK.  

 

Taller de Motivació i Treball en equipEl segon, de Motivació i Treball en equip, el dia 24 de març. 

Sandra Miravet, i la seva col•laboradora Mónica, de “educoaching” varen fer una magnífica tasca, aconseguint que els voluntaris treballessin junts per descobrir, entre altres coses, què els mou dins del voluntariat, què els agrada i que voldrien millorar. 

Va ser una jornada de connexió entre els diferents grups de voluntaris, de valorar tot el treball cal fer en equip, per que Reiki arribi a les persones que ho necessiten.

Una grata experiència que caldrà repetir, per  treballar les necessitats que van sorgir i que ens ajudaran a millorar, tant en la nostra vida personal com en la tasca del voluntariat. 

Teniu les FOTOS en aquest LINK

---

Este primer trimestre de 2012 la AtRC ha realizado dos talleres dedicados al voluntariado. 

El primero, de Corrección Postural, tuvo lugar el día 28 de enero, y se trató uno de los principales problemas que afectan, no solamente a los voluntarios, sino a todos en general: el desequilibrio corporal.

Los voluntarios tienen que mantener, a veces, posturas forzadas, puesto que se tienen que adaptar para hacer la terapia a pacientes, que a menudo se encuentran en cama  o en silla de ruedas.  Del mismo modo, el trabajo diario hace que descompensamos nuestro cuerpo, de forma consciente o inconsciente.

Jordi Vizcaino nos enseñó unos cuántos ejercicios para reequilibrarnos.

Podéis ver algunas FOTOS más del Taller en este  LINK . 

 

El segundo, de Motivación y Trabajo en equipo, el día 24 de marzo. 

Sandra Miravet, y su colaboradora Mónica, de “educoaching” hicieron una magnífica tarea, consiguiendo que los voluntarios trabajaran juntos para descubrir, entre otras cosas, qué los mueve dentro del voluntariado, qué les gusta y que quisieran mejorar. 

Fue una jornada de conexión entre los diferentes grupos de voluntarios, de valorar todo el trabajo hay que hacer en equipo, para que Reiki llegue a las personas que lo necesitan.

Una grata experiencia que habrá que repetir, para trabajar las necesidades que surgieron y que nos ayudarán a mejorar, tanto en nuestra vida personal como en la tarea del voluntariado. 

Tenéis las FOTOS en este LINK y un pequeño vídeo aquí (hay que esperar un poco a que se cargue o refrescar la página)